Volledige recensies

Wendy van Speybroeck

Een meeslepend en vlot verhaal over een genomineerde acteur Flynn met een geheim verlangen en Natalie, een lerares met een nieuwe naam en een geheim verleden.
Wanneer Fluff, het hondje van Natalie, een opnamescene in de war stuurt, geraakt Flynn betovert door Natalie. Hij wil plots zijn leven omgooien, zijn geheim verlangen achter slot en grendel stoppen om haar op geen enkele manier nog te kunnen verliezen... al is de vraag of een eenvoudig meisje bestand is tegen de nieuwsgierigheid van journalisten die het leven van acteurs en hun geliefden op hun kop zetten. En die gaan spitten in het verleden om de grootste geheimen te kunnen blootleggen. Een grote uitdaging dus om haar mee te nemen naar de Golden Globes of toch maar liever niet?

"Ik wil weten waarom ze haar ouders al zo lang niet heeft gezien. Ik wil alles weten wat er over haar te weten valt. Maar zij mag nooit, nooit alles te weten komen over mij."
"Met mij samen zijn, zal haar ruïneren..."

Gisteren het boek ontvangen, vanmorgen de laatste pagina's omgedraaid. Een eerste hoofdstuk lezen is voldoende om het boek aan je vingers te laten kleven en het niet meer los te laten tot je de allerlaatste pagina hebt bereikt.
Vol spanning en ongeduld wacht ik de release van het 2e deel af!!

Corrie Roodenburg

Een boek met een goede verhaallijn over een vrouw die een tragische gebeurtenis heeft ondergaan toen ze vijftien jaar was. Na jaren heeft ze alles in haar leven weer op een rijtje... totdat ze op een dag tegen een beroemde acteur botst door toedoen van haar ontsnapte hond. Deze gebeurtenis zet haar leven op de kop, zeker omdat de acteur ook een donker geheim met zich mee draagt. Kunnen zij hun levens samenvoegen of niet....... Wel de aantekening erbij dat je voorbereid moet zijn op een aantal erotische gebeurtenissen. Boek is goed leesbaar en ook wel met leuke voorvallen zoals bijv. de nominatie van de acteur voor een award. De erotische gedeeltes hadden wat mij betreft wel iets minder gemogen.

Chantal de Vries

Ik was enorm blij toen ik het mailtje kreeg van Best of Romance dat ik dit mooie boek mocht testlezen en recenseren! Ik werd meteen getrokken door de prachtige cover, het felle roze (of paars, ik ga de discussie niet aan) van de bloem komt goed tot zijn recht door de witte achtergrond. Ik blijf er maar naar staren, wat is hij mooi!
Ik had me expres niet ver verdiept in dit boek voor ik er aan begon. Ik had natuurlijk de achterflap gelezen voor ik me inschreef, maar daarna heb ik er expres niets meer mee gedaan en ben ik vrijwel blind begonnen met lezen. Ik verwachtte een soort chicklit-achtige roman, een mooi, romantisch verhaal over een vrouw met een gebroken verleden en een man met een ingewikkeld heden. Wat ik zeker niet verwachtte, was het duistere en vooral pikante randje van het boek! Want Flynn blijkt niet zomaar seksuele voorkeuren te hebben…

Het was voor mij erg makkelijk om de link te leggen naar een van de weinige SM-gerelateerde boeken die ik ooit heb gelezen: Vijftig Tinten Grijs. Omdat ik, en veel mensen met mij, toch wat negatieve gevoelens heb bij dit boek, was ik meteen een beetje sceptisch. Maar het grote voordeel ten opzichte van Vijftig Tinten is dat Voor Altijd Gezien een stuk fijner wegleest. Nu ga ik het niet hebben over mijn seksuele voorkeuren, maar ik weet wel dat ik een stuk liever met Flynn samen zou willen zijn dan met Christian Grey.
De schrijfstijl van Marie Force is goed te vergelijken met de schrijfstijl van Colleen Hoover. Ook het plot heeft iets van de Hoover-formule in zich: het is geen simpel liefdesverhaal, maar het heeft een flinke, duistere twist. Het nadeel van dit plot vond ik wel dat het een tikkeltje voorspelbaar was, vandaar dat ik het boek geen volle vijf sterren kan geven. Het plot is wel vermakelijk en ook al wist ik al hoe het ging eindigen, toch bleef ik geboeid genoeg om door te lezen!

Natalie is een typisch chicklit-personage. Ze is een lief, jong meisje met weinig ervaring op het liefdesgebied, maar ze is wel enorm sterk en kan goed op haar eigen benen staan. Flynn is anders dan ik van een standaard bekendheid zou verwachten. 'Hij is zo lekker normaal gebleven' zal zijn familie vast zeggen, want hij is een doodnormale, zorgzame man die puur gevormd is door zijn (liefdes)verleden. Dit maakt dat de personages fijn zijn om te volgen, ik kan me goed in ze verplaatsen en ik ben benieuwd hoe het met ze gaat.

Uiteindelijk ben ik heel aangenaam verrast door het boek. Ik verwachtte wel een leuk boek te lezen, maar ik had niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden. Ik kan niet wachten tot de rest van de serie wordt vertaald en ik zal ze ook zeker gaan lezen. Dit boek bevat een interessant plot, diepgaande karakters en vermakelijke romantiek: wie wil dat nou niet?

Frederique Schouwerwou

Op vakantie ben ik dit boek ingedoken. Een heerlijk verhaal waar je heel graag jezelf in zou zien... De onbevangenheid, de puurheid van Natalie, de eerlijkheid en betrouwbaarheid van Flynn... Dat willen we allemaal wel. Maar met het geheim dat Flynn met zich meedraagt weet ik niet hoe dit gaat aflopen...

Wel soms heel erg pikant en als je daar niet van houdt dan zou ik het niet lezen. Het stoorde mij echter niet.

Ik kijk eigenlijk best uit naar deel nr 2, want hoe gaat het aflopen? Precies zoals je het voor je ziet of toch anders... Ik ben benieuwd.