Nadja de Gussem

"Heerlijke feelgood, dit boek. Het verhaal bestaat uit kleine hoofdstukken waarin de zes verschillende personages elk om beurt aan bod komen. Naarmate het boek vordert kom je meer en meer te weten en op de één of andere manier hebben de personages met elkaar te maken. De puzzelstukjes vallen steeds meer in elkaar. Je wilt steeds verder lezen om te weten hoe het afloopt. Het boek is ontroerend, laat je lachen en af en toe huilen.

Op het einde ben ik wel een beetje op mijn honger blijven zitten, de schrijfster had nog meer kunnen uitweiden over de band tussen de personages, maar al bij al een heerlijk boek om te lezen, meeslepend en moeilijk om weg te leggen, leest gemakkelijk weg! Een aanrader voor iedereen!"

Vicky Michiels

"Er word bij dit boek vaak verwezen naar de film "Love Actually" en daar kan ik mij deels in terugvinden. Dit verhaal heeft wel meer diepgang en snijd ook iets gevoeligere, zwaardere thema's aan.

Je krijgt steeds korte hoofdstukken over zes verschillende mensen waar je even mag meekijken in hun leven van alle dag, een lach een traan, het leven zoals het echt is met ups en downs. Op het eerste zicht zijn dit zes van elkaar losstaande figuren maar gaandeweg zijn deze levens toch met elkaar verbonden. Love binds us all, daar komt het uiteindelijk op neer.

Je moet er wel de aandacht bijhouden bij het lezen van dit boek, het is even wennen in het begin dat je zo vlug van het ene naar het andere personage gaat, maar gaandeweg stromen de levens een beetje in elkaar en gaat het vlotter. Zeker een aanrader om te gaan lezen."

Gerdien Pijnappel

"Eerst moest ik even wennen aan het boek, alle personages worden in verschillende hoofdstukken beschreven maar gaandeweg voelde ik mij een "ingezetene" en wilde ik eigenlijk niet meer stoppen met lezen, ook al moest dat nog weleens, de mensen bleven mij bezig houden. Het was net alsof je iedere keer bij iemand aan de keukentafel zat om mee te kijken naar het leven van de persoon waardoor je je erg betrokken gaat voelen.

Veel herkenbare situaties wat het boek toch wel eigentijds maakt. Het staat niet ver van je eigen omgeving en op sommige momenten voel je het heel dichtbij komen. Wanneer je verder leest vallen er veel puzzelstukjes (welke ik als lezer ervaren heb) op zijn plek en dat is mooi en ook wel verrassend. Een heel mooi, lief boek, ik heb genoten."

Naika Ackx

"Toen ik het boek kreeg, was ik heel enthousiast wie wil er nu niet een boek lezen over liefde. Toch zat het begin wat ingewikkeld in elkaar. Hallo liefde gaat over 6 verschillende mensen en de eerst bladzijden waren wat ingewikkeld het over en weer gaan van de personages. Naarmate het boek vorderde, werd alles duidelijk wat ze met elkaar te maken hadden en wilde ik het boek uitlezen zonder te stoppen. Echt een aanrader!"

Amarins Elzinga

"Hallo Liefde geeft een verhaal weer over 6 heel verschillende mensen. De karakters zijn mooi beschreven. Je leert de mensen goed kennen, al vind ik dat je de een beter leert kennen dan de ander.
Het boek is mooi opgebouwd, bestaat uit korte hoofdstukken waardoor het fijn en vlot leest. De verschillende verhaallijnen beginnen elkaar steeds meer te kruizen gaande het verhaal. Toch heeft het verhaal naar mijn idee weinig spanning en diepgang. Hier en daar begon ik het zelfs een beetje saai te vinden. Al gauw weet je hoe het boek gaat eindigen. Jammer dat de schrijver de spanning niet iets langer vast kan houden. Al met al een leuk verhaal maar ook niet meer dan dat!"