Shirley de Visser

"Zelf had ik nog nooit gehoord van de schrijfster of van de serie Yoga-girl. Hierdoor was ik bang dat ik het verhaal niet zou kunnen volgen. Gelukkig was dit geen enkel probleem.

Het boek heeft een verrassend en spannend begin waardoor je nieuwsgierigheid wordt gewekt en je snel verder wil lezen. Wel zit er veel erotiek in het verhaal. De schrijfster schroomt niet om alles heel expliciet te beschrijven. Of je daar van houd is natuurlijk iets heel persoonlijks.

Dit boek heb ik met veel plezier gelezen en ik denk dat ik in de toekomst vaker opzoek zal gaan naar deze schrijfster!"

Marieke Debouvre

"Onvoorwaardelijke overgave gaat over een vrouw, Monet, die wordt aangevallen door haar ex, vanuit deze gebeurtenis wordt het volledige verhaal opgebouwd. Doordat de vrienden van Monet naar haar toe moeten in het ziekenhuis, vragen ze aan Clayton om op het zesjarige dochtertje van Monet te passen. Tegen de verwachting van Clayton in, heeft hij onmiddellijk een speciale band met het dochtertje, waardoor hij ook steeds meer interesse heeft in de moeder van dit kind. De combinatie van de ontluikende relatie tussen Monet en Clayton enerzijds en de spanning voor de vrees dat de ex opnieuw iets zal proberen, zorgen ervoor dat je aangewakkerd wordt om verder te lezen. Het verhaal wordt afwisselend vertelt vanuit het perspectief van Clayton en Monet, waardoor je jou goed kan inleven in de personages en hun gevoelens kent. Het stukje over de chakra's aan het begin van ieder hoofdstuk geven ten slotte een leuke en originele twist aan het boek.

Wie zin heeft in een romantisch boek met een vleugje spanning en mysterie is dit zeker een aanrader!"