Elly Moors

"Baguette met jam voor twee is een uitnodigend boek om te lezen. Ziet er mooi en gezellig uit. De kaft met ronde hoeken en de binnenkant met vrolijke bloemen geven je een zomers, vrolijk gevoel. Het boek is heel beeldend geschreven doordat de schrijfster helemaal in details treedt. Je ziet het verhaal voor je, je zit er middenin. Sommige gedeelten zijn daardoor misschien wat te langdradig, maar ze geven wel een goed beeld. Alles zit in het verhaal. Natuur, humor, spanning, romantiek. Het is een heerlijk meeslepend boek, echt feelgood dus. Zeker met veel plezier gelezen!"

Janet

Toen ik het boek in handen had en de kaft bekeek kreeg ik direct zin om erin te gaan lezen. Het is een mooie zomerse kaft. Ook de ronde hoeken vond ik bijzonder.

Het is een heerlijke feelgood roman. Wendy Brokers heeft een hele vlotte schrijfstijl met leuke humor. Regelmatig moest ik hardop lachen. Je kunt je makkelijk verplaatsen in de personages en daardoor is het verhaal heel herkenbaar. Het verhaal kent verrassende wendingen waardoor je wilt blijven lezen om te kijken wat er verder gebeurt. De onverwachte wending aan het eind van het boek maakt dat het spannend blijft tot het eind.

Baguette met jam voor twee is het eerste boek dat ik heb gelezen van Wendy Brokers maar zeker niet de laatste.

Mieke Vansteenbrugge

"Baguette met jam is een prachtig boek . Wel soms moeilijke woorden en passages die terugkeren. Echte zomerse vakantieroman die ik direct wilde uitlezen. Net of ik erbij was. Zo benieuwd naar de afloop. Ikzelf ben een beginnende lezeres maar weet zeker dat ik nog dikwijls zo'n roman boeken ga lezen."

Jeanine Elschot

"Als eerst valt op aan het boek dat het ronde hoeken heeft. Dit zorgt ervoor dat het boek lekker in de hand ligt. Daarnaast spreekt ook de mooi vorm gegeven kaft aan. Vanaf het begin grijpt het boek je. Doordat Wendy de omgeving gedetailleerd beschrijft heb je meteen het idee of je zelf in Frankrijk op de camping staat. Een ander positief punt is dat je zelfs aan het einde van het boek nog meer over de personages te weten komt en daardoor weet je ook waarom er in het begin bepaalde keuzes zijn gemaakt. Het is een heerlijk feelgood boek met de nodige diepgang. Ik kijk uit naar het (los te lezen) vervolg."