Bineke Mostert-Fekkes

Je wordt ook in dit 2e deel uit de Sterren- trilogie meegenomen in het avontuur op zoek naar de 2e ster, de ster van de zee. Een wereld deels bekend, het speelt zich dit keer af op het eiland Capri, deels onbekend en mysterieus, de wereld van godinnen, wachters en duistere wezens. Van de eerste tot en met de laatste bladzijde houdt het verhaal je in zijn greep. Het is spannend, maar ook de liefde en romantiek ontbreken niet. Kortom een boek om in weg te dromen!

Ward Wassink

Eerlijk is eerlijk, het is een boek waar je van moet houden. Ik moest er aan het begin heel erg in komen en aan wennen, maar in de loop van het verhaal vond ik het toch wel een heel erg leuk boek! Ik kan dit boek aan iedereen aanraden die nog nooit een boek zoals deze heeft gelezen, maar ook aan mensen die wel bekend zijn met dit genre. Het heeft een heel bijzonder en mooi verhaal, waar je je heel erg kan in inbeelden en waar je je fantasie zijn werk kan laten doen.

Barbara Ivens

Het uitzicht van het boek is een typische kaft van een Nora Roberts boek. Toch is dit een atypisch nora roberts boek.

Ondanks het feit dat er melding wordt gemaakt dat de boeken goed apart te lezen zijn, is het een aanrader om de boeken toch in de juiste volgorde te lezen. Het feit dat ik het eerste boek niet had gelezen zorgde ervoor, dat er tijdens het lezen toch wel wat vragen opdoken. Vragen zoals hoe de personages elkaar hadden ontmoet en hoe de eerste zoektocht was verlopen. Dit zorgde er dan ook voor dat ik het gevoel had dat ik dingen miste. De spanningsfactor ontbreekt in het boek gezien je van ver ziet aankomen hoe het boek gaat eindigen.

In het boek heb je de eeuwenoude tegenstelling van goed en kwaad met daarbij de vraag wat zal overwinnen. Dit sprak me erg aan en gaf me het gevoel dat ik mee in een sprookjesverhaal stapte. Het boek is een aanrader voor mensen die graag fantasy lezen met een vleugje romantiek. Voor de lezers die graag een gewone roman lezen wil ik adviseren om een ander boek van Nora Roberts te kiezen.

Frieda Maton

Spijtig dat het het tweede boek van een serie is en ik het eerste niet heb gelezen.

Zoals alle boeken van Nora Roberts was dit boek wederom een prachtig, meeslepend en heerlijk verhaal. Ik ben gaan zitten en kon hem niet meer wegleggen. Prachtig geschreven!

Petra Doornebos

Allereerst wil ik zeggen dat ik Nora Roberts een geweldige schrijfster vind.

Maar dit boek voldeed niet aan mijn verwachting. De fantasy setting, die zij vaker in haar boeken heeft, was nu teveel. In dit boek werd er zoveel fantasy uit de kast gehaald dat het gewoon overweldigd waardoor je het toch mooie verhaal kwijt raakt. Dit boek heeft mij niet warm gemaakt om de andere twee delen te gaan lezen.