Jolanda Dijkstra - Klinkenberg

De jonge onderwijzeres Natalie Bryant heeft na een nare ervaring gezworen zich nooit meer zomaar aan een man te geven. De wereldberoemde filmster Flynn Godfrey gelooft na een mislukt huwelijk alleen nog in lichamelijke liefde. Totaal verschillend en totaal beschadigd: tussen deze twee mensen kan het nooit wat worden… Of toch wel?

Vanaf hun eerste ontmoeting was Flynn al gefascineerd door Natalie. Hij heeft zich aangepast aan haar verlangens en zichzelf veranderd in de man die zij nodig heeft. Maar hij heeft ook een duistere, ruwe kant. Om haar de echte, romantische liefde te kunnen geven die ze zo verdient, moet hij die onderdrukken. En al wil hij dat offer graag brengen voor Natalie, het is de vraag of hij het volhoudt.
Natalie houdt van Flynn, zo veel als ze nog nooit van iemand heeft gehouden. Maar ze voelt dat er iets ontbreekt, dat hij iets voor haar achterhoudt. En als ze uiteindelijk uitvindt wat het missende puzzelstukje is, is ze te geschokt om nog met hem verder te kunnen…

Het eerste deel uit de Voor Altijd-serie was een onverwachte verrassing voor me. Het verhaal las als een trein en er zat een vleugje humor in en ook de personages waren een pluspunt. Heel iets anders dan de 50 tinten getinte boeken. Toch was het ook vrij voorspelbaar en inhoudelijk misschien niet al te sterk maar beide zaken konden mijn leespret niet verpesten. Vol enthousiasme begon ik dan ook aan deel 2. Al gauw werd ik teleurgesteld. Het boek las wel makkelijk, maar was langdradig en lichtelijk saai op een paar leuke passages na. Van het begin weet je al dat zijn geheim word ontdekt en dat het pas op het eind is, vond ik frustrerend. Je voelt hem namelijk de hele tijd al aankomen. Toch had ik hem zo uit en zal zeker ook deel 3 gaan lezen. Het verhaal maakte mij net genoeg nieuwsgierig om het vervolg verder te willen lezen, al weet ik nu al hoe het verder zal verlopen. Uiteindelijk moet ik concluderen dat ik mij toch wel enigszins heb vermaakt met dit boek. Echt een verhaal voor tussendoor bij een lekker kop thee.

Mary van Weerd

Als je van dit genre boeken houdt, blijf je lezen.

Astrid Postma

Het eerste deel van deze Voor Altijd-trilogie heb ik niet gelezen, maar dat was geen probleem. Deze boeken zijn prima apart te lezen en leest ook heerlijk weg! Ben benieuwd naar deel 3, welke ik ook zeker weer ga verslinden!